Subject: 24040 kooskõlastamine, Kalli mnt 2c ülekäiguraja põhiprojekt
From: "Erkko Teder Roadplan" <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Cc: "Anna Palusalu" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Oct 2024 15:27:58 +0300

Tere

Palume Teie kooskõlastust AS Paide MEK tellimusel koostatud Tõstamaa
alevikus Kalli mnt 2c ülekäiguraja põhiprojekti (Roadplan OÜ töö nr
24040).

Projektdokumentatsioon on lisatud käesoleva e-kirja manusesse.

Tänan!

Lugupidamisega

Erkko Teder
Projektijuht

+372 509 2823 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.